Tart

Sitter och smaskar i mig godis med sockersöta fingertoppar. Väldigt trevligt. Det regnar ute, men det gör inte mig något, jag är ju inne och har inga avsikter att lämna min varma och torra position.

Just nu är jag, förutom av godis, full av inspiration. Har varit inne på biljoner av modehemsidor, har nämligen gjort en internationell pressrelease-lista, eller början på en, till Ida the boss. Några magasin jag måste tipsa om är Dansk, Glamour (uk), Cover, Dazed and Confused och såklart Vogue (den brittiska)



Får avsluta dagen med M.J-kläder till tonerna av Goldielocks och M.I.A

Säg ditt
Postat av: Malle

mickan!! vem är ida pyk & vad ska du göra åt henne? din lyckans ost tror jag! :)

2009-07-28 @ 12:14:08
URL: http://duvetmala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0