HulaLuLa

Hohoho, ska egentligen skriva på råmanus av projektrapport, men det är mycket roligare att titta på kläder! Varför finns det på internet? Man fastnar bara... är inne på en sida som heter LuLu för tillfället. Hittade de fiinaste skorna/mockasinerna där, vill ha, vill ha, vill ha! Gå in på LuLus hemsida och dreggla över dom NU! Kan dock inte köpa dom eftersom de bara skickar innom USA, Canada, Alaska och Hawaii... Nina? <--(tittar på dig med hundvalpsögon)

Nu SKA jag jobba... fast det har blivit för sent, jag suger på det här.

Säg ditt
Postat av: nina

gaaaah dessa oemotståndliga valpögon!

okej, vill du använda min adress så jag sen kan skicka det till sveriget? vill bara varna dig om att det kommer va dyyyyrt asså, för det är attans dyrt att skeppa över prylar till sverige härifrån

2009-02-26 @ 00:02:15
URL: http://nihao.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0