Gather your dreams

Jag orkar inte jobba med religionsövningarna, eller samhällsuppgifterna. Det är så sjukt, för jag har verkligen oceaner av tid som jag inte utnyttjar som jag borde. Jag blir alldeles för slö av att vara slö. Men just nu är det faktiskt MYCKET som behöver göras. Fixa en massa olika saker till hemsidan, artiklar, fotograferingar osv, förbereda mig för audition till musikalen och läxor i två andra ämnen samtidigt som jag borde skaffa jobb. Det är mer än vad jag har haft på länge, okej det säger ju inte så mycket, men jag är stressad. Varför gör jag ingenting då!?

Disney Couture Tinkerbell 'Think Wonderful Thoughts' Bangle

Disney Couture Tinkerbell 'Think of a Wonderful Thought' Armband, 332:-, vill ha ändå...

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0