One

Idag tog jag lite sovmorgon, gick inte upp förrän kl 9:00! Orsaken till de relativt tidiga morgnarna är de små pojkarna som vaknar vid sextiden och börjar leka i hela huset. Jag sover dock med öronproppar så det skadar inte mig mycket, däremot känner jag att jag lika gärna kan äta frulle med kussen och inte sova tills de ska äta lunch.



De tjugo strumpbyxorna är nu lappade och klara så jag väntar på nästa fashionabla uppgift. Jag ser verkligen fram emot torsdag, det ska bli så himla kul att fixa allt och sen skaka rumpa på efterfesten. Tårtan är nog det jag ser fram emot mest av alla uppgifter, ska bli sjukt kul att dekorera den. Ida har anställt en tårtmakare som ska göra en trevåningsgrund och sen ska den dekoreras med diverse magiska saker, typ barbiedockor, marshmallows och cupcakes så att den blir over the top fabulous! Säger bara yumie!

Nu ska jag nog äta lite yoghurt och fortsätta att vänta på att Pyken ska ringa.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0