too cool for school

halloj! jag är trött. Jag sitter högt upp i ett rum med datorer och utsikt över professorstaden, och det är ju iofs aldrig fel. På torsdag är det SPYX! Ska bli kul, kul, kul. Hoppas jag. 

Har precis skrivit klart mitt brev till Julia i England. Det blev fint, min mamma gav mig tips om att använda modetidningsomslag som kuvert. Reultatet blev stålande! Hoppas hon gillar det. Julia alltså.


Gosh... vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kommer väl på nåt... JA! Jag och maliin såg Breakfast at tiffanys! den var sjuk i huvet! Alla borde se den. Typ vuxna människor som har feta fyllefester och röker på med an glammig touch. Riktigt najs faktiskt. Plus att vi åt Ben & Jerrys samtidigt. Glass i stora lass! Och en Audrey Hepburn som bara är så jevlans coolsnygg!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0