Walls

Nu är jag nästan helt inflyttad i lägenheten i Vasastaden (gillar hur det låter). Har redan flyttat två omgångar från Bromma men har en del kvar, typ sommarkläder och träningskläder (oups) och anant som inte används. Det ska jag hämta imorgon på min lediga dag och sen ska jag och Steffi förbereda för vårt glöggkalas som vi ska ha imorgonkväll! Det ska bli jättemysigt och trevligt och lite som ett inflyttningsmingel. Vi kanske till och med gör ett pepparkakshus tillsammans med gästerna! Det är bara en idé i mitt huvud än så länge och kanske inte så genomförbart i praktiken med allas små kladdiga fingrar och snoriga näsor i samma glasyr. De är dock inga bebisar så det borde gå.
 
Det här är utsikten från vårt köksfönster. Inte en blomstrande äng prexist men ganska fin färg på väggarna.
 
Om vi har tur blir det ett pepparkakshus som ser ut lite så här:
Eller så här:
Bildkällor: google och Emma Elwin

Säg ditt
Postat av: caro

jättefin färg på väggarna!

2012-12-20 @ 01:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0