Raté

Eftersom det är modevecka i Paris finns det mycket att göra för alla modeinblandade och jag önskar så att jag var mer inblandad men lite har jag hunnit med. I fredags var jag på Andrea Crews visning då jag hade en inbjudan som jag hade fått av min kära granne Ylva som var sista-ut-modell på visningen. Det var en rolig och väldigt speciell visning med inslag av naket.


Det började med rött, som blod.



Alla kläder är gjorda av second handplagg, den här snygga skapelsen är till exempel gjord av två skjortor.




Sedan blev det lite mer street.




Något som fick mig att tänka på en kvinnlig Borat.




Min granna granne.






Säg ditt
Postat av: Maja

Åh älska Andrea Crews! :D De är så galet grymma!

2011-03-08 @ 22:26:27
URL: http://cherryace.blogg.se/
Postat av: Maria

Fast jag var pigg efter frukosten :) Hehe, tror det kanske beror på att jag tillbringar för mycket tid hemma hos pappa...jag har liksom blivit som honom på morgonen. MUMMLAR heej som låter konstigt, går in i dörren....pratar halva meningar...tills jag får sätta tänderna i frukosten. Haha.

LONDON yes! Om mindre än två veckor (borde alltså sitta och kolla boende hehe....gör jag inte) åker jag! Den 21 mars. Det känns faktiskt helt rätt. Har inte varit så Peppad på något på riktigt länge. Tror det kommer bli riktigt fett :D

GIllar bilderna! Åh, det verkar som att du har det fantastico. Facehunter...hehe.

Är du tillbaka i lägenheten nu?

Stor kram!

2011-03-09 @ 14:03:40
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0