Diaper shit

-Däh, däh, däh!  Mama? Mama?
-Va ska vi leka nu?

Och sedan några salta tårar. Jag har varit hemma med sjukt barn i två dagar. Först Samuel med diarré (jag har aldrig bytt en blöja, eller ens sett en använd, i hela mitt liv, härlig start) och sedan idag både Samuel och Jonas med feber och lite mammasjuka. Många frågor om var mamma håller hus, dock mindre mammasnack idag, skönt. Bajset gick bra också.

Mitt kylskåp sinar. Jag har ju faktiskt ätit de senaste dagarna och mat tar då slut. En liten nyhet för mig kanske. Ska gå och handla på Ica Maxi om jag hittar dit och köpa ett lite större förråd av råvaror att sluka. Det är roligt med eget hushålle. Än så länge känner jag mig inte som Lotta på Bråkmakargatan;

När jag kommer i mitt lilla hus, då är jag ensam om natten...



Jag kan inte ringa till dig förresten, så du får ringa mig. Pengarna på mobilen tar snart slut och jag har inte fixat med abonnemanget än, internet är ju paj, fortfarande. Så vi ses inte på skype, och hörs inte på telefon, därför mental hug!

PS grattis till min finaste Bentebent/Julle/Julia på den stora 20årsdagen, saknar dig! ♥

Säg ditt
Postat av: P the T (H)

Alltså, har du inte fått ditt sim-kort av Annett? Då kan du sätta in det i mobilen och ringa så mycket du vill och sedan byta tillbaka om du vill bli nådd eller skicka det nya numret till de mest akuta kontakterna.

Pappakramar!

2010-01-15 @ 22:52:58
Postat av: Bente

Tack för gratulationen :) och saknar dig också <3 !



Du måste fixa telefonen snarast så vi kan prata. Eller internet så vi kan skypa. Min mobilräkning och ekonomi går inte hand i hand för tillfället om man säger så, så kan heller inte ringa :(



2010-01-17 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0