Sweet talk

Igår blev det ingen nationsutgång och jag blev lite besviken på lunds nations, tydligen, stenhårda policy. Tänj på reglerna lite va, jag jobbade ju asset av mig i höstas! Nästan i alla fall. Istället för nation blev det Myntha med bästisar och sedan även efterfest i korridor vilket var skojigt då jag fick min lilla studentlivsdos trots allt.

Idag har jag nästan solat och nästan ätit macarons (tittat och smakat). Jag har ätit sushi som efterrätt till trerättersmiddag (känner mig lite inne på lundakarnevalens tema baklänges) eller huvudrätt efter två förrätter kanske man kan säga istället. Sedan kom vännerna cyklandes och trillade in i soffan med fnitter vilket bemöttes med te och youtube. Efter en sådan här kväll/helg känns det lite motigt att åka tillbaka till sthlm men jag vet ju att det är fett att leva i huvudstaden så jag ska inte hänga läpp.

CIMG3991 by you.

 

CIMG3992 by you.


CIMG3994 by you.


I förrförrgår hade jag och Linnea kvalitetsdag och myskväll. Vi var nära på att köpa en liter spanisk jordgubbar till vår gratisglass från Glasskulturen (tack Julle) men ångrade oss. Däremot satte vi ihop soffor till ett mysharem och frossade i ost och lökchips, popcorn och rutten julmust. Vi fick kväljningar till Videocrazy och italienska könsorgan och annan härlig public service.


Säg ditt
Postat av: Anonym

oh jordgubbar, nice!!



GLAD PÅSK!

2010-04-03 @ 08:42:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: S as in Sofia

Åhh vad gott med jordgubbar!

Jag pluggar just nu konst i teori, sjukt intressant!

Usch jag gillar verkligen inte Lunds nation, var du med där förr?

2010-04-03 @ 12:54:53
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm jordgubbar är det bästaste.

2010-04-04 @ 22:01:09
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0