Big brother is watching

Jag älskar min storebror så sjukt mycket. Världens bästa storebror. Du kan ju försöka toppa honom men du kommer bara bli besviken när du inser att det är omöjligt. Jag var helt nere nyss, paniksmsade honom så att han skulle ringa när han vaknade, behövde stöd. Han ringer tre minuter senare och jag börjar gråta lite. Alla män är inte dumma i huvudet, bara några. Vilken otur man kan ha. Den enda mannen som är undantag för "bry dig inte om män"-regeln är Berty, ingen annan, framför allt inte någon punktering. Vad jag än gör så blir det till min nackdel så jag ska inte göra något, inte ett dugg, inte bry mig. Om jag inte kan somna ska jag ringa Robert, det sa han. Han är bäst. På fredag ska vi leka och på lördag ska vi shoppa i hufvudstaden.


Puss på din lilla nos!


Säg ditt
Postat av: Karolin

TACK vad snällt av dig och visst är det verkligen så, vänner gör det lite lättare här i livet. Man måste uppskatta dem mer. Helt klart. Vilken snygg bror;). Hihi!



Hoppas din måndag blir bra likaså:).

2009-12-14 @ 19:54:25
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: anne

Så fantastiskt att ha en sådan bror! Ja, fantastiskt att ni har en sådan relation! Det är inte alltid det blir så bara för att man är syskon!



Sv. Visst var det pappa Leif i Mysteriet på Greveholm som dinglade i antennsladden! :)

2009-12-14 @ 20:31:27
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0