Red panda

Den senaste tiden har jag pluggat programering, solat på terrassen och funderat på korvförpackningar, alltså lådor till varmkorv, inget annat. För tillfället sitter jag och försöker bestämma mig för vad jag ska göra, fixa och trixa med hemsida, läxan till imorgon eller korvförpackningar. Så länge tittar jag på favoritdjuren just nu; tvättbjörnen och den röda pandan. Påskpresent någon?
 
I used to think having wild animals for pets was cruel...then I saw a red panda. Must. Have.
look who is in the garden!  My Mother always said plant enough for yourself and the critters in the garden, or at least try too.  lol
Raccoon family..so cute peeking out!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0