Illustration

Igår var inlämningsdag för min första tenta någonsin (proven på Sorbonne gälls inte) och jag hade varit duktig och sparat ungefär hälften av allt arbete till de två sista dagarna. Trots denna höga ambition fick jag ihop en fyrasidig hemtenta med allt vad de efterfrågade, hoppas jag. Imorgon börjar nästa delkurs; grafisk design och jag är väldigt peppad! Ska bli väldigt skoj att börja pilla med bilder och vara kreativ i datorn. Det påminner mig också om att jag måste ladda ner illustrator innan lektionen imorgon...
 
 
En annan sak som ska bli roligt är att jag har kommit på att jag kan ta med alla mina illustrationer och sånt till skolan för att skanna in det i datorn. Innan har jag bara fotat mina bilder men det blir ju inte så fint. Den här skissen gjorde jag förra veckan och den är såklart mycket finare i verkligheten då jag var tvungen att fota den för att få in den i datorn och då blir ljuset konstigt.
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0