Vous desirez?

Nu sitter jag nyjoggad, nyduschad och torr i köket och låtsas jobba med skola. Klockan är för mycket och jag ska ha pluggkompisar över imorgon så jag borde damma tv-bordet.
 
Ihelgen kalasade jag på Kåken och Under bron och hemma hos Jasmin såklart, med cava och dåligt vin. Det ledde till en extremt trött söndag som spenderades med pankakor och Elin. Så många pankakor. Och nutella. Och hallonsylt. Och höstpromenad i Observatorielunden. På kvällen svischade jag sen vidare till Huddinge (eller Yddange som min franska vän säger) för att äta middag på franska med världens bästa parisare Desiree. Hon ska åka tillbaka dit hon kom från så jag tar varje tillfälle i akt för att få krama och klämma hennes nallebjörnskinder.
 
Så här såg jag ut uppifrån min huvudknopp för några dagar sedan. Man måste ju anpassa klädstilen efter livsstilen; skoltjej.
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0