Freestylah

Sitter och äter ledighetsfrukost (mackor med tusen olika pålägg, kokt ägg och stort glas svart, blommigt te) och lyssnar på Freestyler av Boomfunk Mc's. Jag var ledig igår också så det känns nästan som att jag har lov idag. Dessutom ska jag inhändla världens finaste modemagasin, Lula, snart. De har lagt undan ett exemplar av förra numret åt mig på Press Stop på Götgatan. Lula är så bra att när tidningen kommer ut, två gånger om året, så tar det ungefär en minut innan alla exemplar är slutsålda. Sedan säljs de för tusenlappar på Ebay. Tänk att jag hade en sådan tur att jag kunde luska till mig ett bortglömt ex i perfekt skick för ynka 159 riksdaler!
 
http://scriptical.files.wordpress.com/2012/03/hanna_w_in_lula_mag_07.jpg?w=700&h=1006
 
Dessutom köpte jag en ny jacka igår på min och Julia Bs myrorna-runda. Den är jaktgrön och parkaslik med stor, pälsklädd luva. Så fin. På lördag är den färdig hos kemtvätten så då kan jag börja gosa in mig i den.

Säg ditt
Postat av: caro

ååh jag vill se jackan!

2013-02-07 @ 16:14:53
URL: http://lillasysterkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0