Bisous

Hej! Det var länge sedan, hur är det med dig? Själv mår jag bra, har börjat på ett nytt jobb som jag trivs med och i Stockholm är det nästan sommar nu. Idag är jag ledig så jag ska nog ta spårvagnen till stan och äta jordgubbar i någon park i Vasastan.

Den senaste månaden som har gått har jag invigt våren i både Stockholm och Paris.


Här i Stockholm har Kungsträdgården sett ut som ett rosa sockervadd så jag åkte dit och njöt av solen med Julia. Vi promenerade till Dramatntrappan och drack te.



En annan vårdag var jag i Nacka och åt pankakor med hallon och bonussyster.



Sen åt jag bulle på Kafé 60 med Nina från Lund.
Ha det bra så ses vi snart!

Säg ditt
Postat av: caro

Hahaha ansiktet på kaffefatet!! Funny funny

2012-05-23 @ 20:30:44
Postat av: mikaela

hihihaho i know right! ninas verk.

2012-05-23 @ 23:34:11
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0