Springs teen

Tjabba läget och sånt! Det var längesen nu. Jag vet. Är bara inte lika motiverad att blogga som jag en gång var. Tror det kommer och går i perioder, det där suget och den där insperationen. Just nu inspireras jag av Patti Smiths bok Just Kids som är väldigt bra och jag vill åka till New York. Helst på 60-talet men det kan vara lite svårt att ordna. Istället försöker jag återuppliva min romantiska bild av Stockholm och njuta av att bo i en av världens vackraste städer.

Här om veckan var jag och Linnea ute på en första vårpromenix på Djurgården. Det var snorhala isbackar blandat med gäckande blommor och korvmoj. Fint alltså.



Vi gick förbi prins Eugens museum på Waldemarsudde. Jag led med kvinnan och hennes nakna bak.



Sedan satte vi oss på ett ruskigt dyrt kafé i Gamla stan (inte Grand) där chokladbollarna skulle ha 35:- för att bli uppätna. Jag åt en.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0