Nude flower

Igår åt jag tacos hemma hos min kusin som bor på Place de Ternes (ett stenkast från triumfbågen). Det var längesedan jag åt tacos och det var så gott att jag kände mig som ett fullproppat tortillabröd efter att ha blivit ordentligt mätt. Mat är bäst.

Dessutom är det jättevarmt i Paris just nu. I veckan ska det vara ungefär 25 grader lite hela tiden, det är vad jag kallar ordentlig sensommar. Väldigt skönt. Jag kanske borde skippa jobbkläderna imorgon, naket är ju ändå lite av American Apparels grej.

Tumblr_ls70ayq28c1qmzgnfo1_400_large


Säg ditt
Postat av: caro

GO NAKED! jaa mat!<3 har dock ätit grädde (i oboyen, marängsviss osv) i flera dagar i sträck så är typ aldrig hungrig! men den tar slut imorgon så sen blire vanlig hunger och megamål :3

2011-09-27 @ 23:45:31
Postat av: Maria

DO IT NAKED STYLE :)

2011-09-28 @ 10:45:05
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0