Cats and dogs

Här om dagen gick jag runt längs Seine och tittade på folk och råkade helt plötsligt hamna i en djuraffär. När jag var liten brukade jag gå in i djuraffären inne i Lunds centrum och önska att jag hade både kaninen och hamstrarna som bodde där.

I Paris centrum finns lite trängre djuraffärer med lite större djur. Till exempel hundvalpar och kattungar. Jag blev lite vemodig där jag gick omkring bland blöta nosar och vassa klor. Undrar om de får gå på promenad någon gång. De behöver väl också se folk vid Seine lite då och då.



 


Säg ditt
Postat av: Maria

Usch, får alltid ont i hjärtat av att se de små liven instängda sådär:(

2011-09-15 @ 20:39:11
URL: http://marou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0