Pavot

Förra helgen var jag i Versailles igen för att ha pique-nique med baguette, jordgubbar, choklad, rosé och några vänner. Vädret var på bra humör och vi strålade lika mycket som solen på den blåa himlen. Vi pratade om fransk barnuppfostran, beskådade en hel fransk släkt ha vattenkrig vid filten bredvid, sniffade på vallmo i alla möjliga färger och former, gled på schackrutigt golv och bara var i den stora trädgården bakom slottet.




 

 

 

Jag hade på mig min finaste slottskjol som fladdrade kring benen när jag flanerade runt bland de geometriskt formade buskarna.


Säg ditt
Postat av: Maria

KÄRLEK till hatten! Låter som du har det fortsatt underbart i staden på andra sidan kanalen. Och ja. Jag ska jobba i ett café. Med kaffe. Stå med ett fånigt leende på läpparna. EN fåntratt men en glad sådan. Gick super på intervjun, ska provjobba på onsdag. Ska bara säga upp mig från fcuk först hehe :) wieeeeee!!!!

2011-05-23 @ 22:12:59
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack snälla :D Vad gör du då? Förutom svarar på kommentarer ^^

2011-05-24 @ 08:38:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0