Très BON

Fortfarande modevecka. I söndags hängde jag med Ida och company till Le Regine och BON-fest. Det kryllade av långa, blonda, smala svenskor och en massa annat fashion-folk såklart, alla i sina koolaste modemunderingar. Baren var öppen, musiken hög och stämningen på topp. Det var förmodligen en hel massa modekändisar där men jag lyckades bara känna igen ett fåtal, tex designern Erin Fetherston, designern Henry Holland och Facehunter.












Vissa träffade gamla bekantskaper. Yvan och Ida.


Henry Holland och hans crew kom och delade vårt bord.




När den öppna baren stängde åkte jag hem. Eller hem till de bästigaste grannarna då jag och Ida har lite lägenhetsproblem, men imorgon får jag komma hem igen.

Säg ditt
Postat av: Christine

Haha, het outfit han med Adidasbrallorna! Tänker direkt på tidigt 90-tal och "kläder som aldrig borde producerats" ;)

2011-03-09 @ 00:35:16
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Christine

Haha ja jag ser det nu! Ser ut som Fred Flinta möter Al Bundy... ungefär.

Jo det verkar vara ett grymt ställe. kan nog vara shysst någon kväll när det är lite mindre folk, nu stod vi typ som packade sillar!



Vad gäller Marais så får man typ bara promenera runt och upptäcka. Det är lite svårt att säga gator sådär :) Men rue Vielle de Temple(i början av den liggen en dyr, men skitsöt, strumpbutik) eller rue des Archives kan man utgå från, sen bara gå uppåt och åt sidan, hehe. Sen ligger ju Svenska institutet på rue Pavée(eller hur det nu var, kan vara en annan i närheten) och däromkring är det riktigt mysigt.



Hur kommer det sig att du är i Paris? Du har nyligen flyttat dit eller?

2011-03-09 @ 11:51:48
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Karin

Ser ju grymt ut det där:)

2011-03-10 @ 03:54:59
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0