Nymph

Jag har ju glömt att berätta om den andra visningen jag besökte. Det var Franck Sorbier som i vanlig ordning hade en visning lite utöver det vanliga på Cirque d'hiver, en cirkusliknande teaterlokal. I en trollbindande atmosfär visades det upp kreation efter kreation i en liten saga av skogsvarelser. Så kände jag i alla fall.

Jag filmade med min egen kamera men den är så sorgligt dålig på film så jag snodde den här från din tub istället.



Psst, du kan trycka fram till 1.30 för att slippa känna dig dum över att du inte förstår franskan. Så kände jag i alla fall. Eller titta på bilderna nedan istället.

Mina bilder blev inte heller så bra (satt uppe på andra parkett med en dålig blixt) så jag snodde några sådana också. Bildkälla.


Säg ditt
Postat av: Maja

Mon dieu, jag vill ha allt! Tänk så mycket mer sagolikt livet hade varit om alla gick runt i sådana här fantastiskt fina kläder!

2011-07-11 @ 18:47:04
URL: http://cherryace.blogg.se/
Postat av: caro

känns det inte bra så säg att ha egna bilder från en riktig modevisning!

2011-07-12 @ 02:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0