Twinkle twinkle


Nu är det dags att vända nytt blad och blicka framåt, eller hur var det han sa? Ett år har gått sedan förra året och vi har blivit lite visare eller dummare eller fått en nystart eller så är vi tillbaka på ruta ett. Eller? Oavsett hur det förra året var så har det redan gått och kan inte tas igen så varför göra en summering? Själv är jag nog en bättre summering av mitt senaste år än någon bild någonsin blir för oj vad jag har knådats och formats mycket i år, till den jag är idag. Så dags att jäsa ännu ett år och se vad det blir för bakelse som hoppar runt i paljetter med bubbel i magen nästa nyår. Får bjuda på att jag är trött och meningarna blev långa och lite fluffiga, meen...

...nya tider och äventyr väntar på att bli gamla och jag säger JA!


Säg ditt
Postat av: Maria

JA!

2011-01-04 @ 20:13:32
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag höll med om vad du sa. Därför mitt ja haha :D

2011-01-04 @ 20:14:36
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0