Show me your leg

Det är väldigt kallt ute. Inte som för ett år sedan när det var -20, det är mer -0.1 men ungefär samma känsla. Nytt år med Stockholm och barn, enda skillnaden är att jag inte är i Stockholm till längre än den 28 januari i år. Det är så hemskt galet spännande och jag vet inte vad jag ska förvänta mig (förutom en vardag som liknar Miss Dior Cherie-reklamen).

Jag längtar i alla fall till värme och vårvindar som kan kittla mina ben medan de vänjer sig vid att vara nakna. Ungefär som i våras, eller i somras när de redan hade vant sig.


En av de första vårdagarna kom. Jag utforskade mitt nya område och upptäckte världens finaste klippa helt ensam vid sjökanten. Bara i Stockholm.


Med samma shorts, skor och kanske till och med strumpor, åt jag årets första jordgubbar i Rosendals trädgård med Crumilurpillret.

Jag tror detta är från midsommarafton, eller någon av de andra sommarnätterna som spenderades på en klipphäll i Tanto med Maria och en vinare.


Näst sista semesterveckan solade jag i Toscana med två små barn, en kusin och en kusins man. Ibland var det skönt att vara ensam och läsa bok.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0