Pineapple

Jag har ju helt glömt att berätta om pepparkornsblickarna jag fick när jag var i Lund över lovet. Den lille heter Ananas och är en dvärghamster (förstår inte hur en hamster kan var dvärg, djur kan väl inte bli mycket mindre än så ändå?). Jag och systeryster lekte med henne varenda dag och gjorde små banor med böcker där hon fick springa sig nervös och svettig. Vi testade hur mycket hon kunde hamstra på sig i kinderna och tog med henne till Paris. Trodde hon.










PS. Hej Linnea! Vi tycker att din fotölj är superfin. Det tyckte Ananas också. Bara så du inte blir nervös av bilderna så ser fotöljen fortfarande likadan ut. Inga nya hål. Vad vi vet. DS.

Säg ditt
Postat av: linnea

hahahah tänkte verkligen det när jag såg det också "öh hon våldtar min fåtölj!!"

2011-01-19 @ 17:30:17
Postat av: karin

åh min GUD vad söt!!! =O Blev plötsligt väldigt sugen på en weekend i paris i vår ;) Ska göra allt i min makt att göra pratet om vin och macarons blir mer än bara ord!

2011-01-19 @ 19:22:10
URL: http://gofortheobygd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0