Karl who?

I Lördags var jag och träffade Ida Pyk på Svart Kaffe på söder och snackade lite om Paris, ELLEgalan och hennes kläder (hennes märke det vill säga). Jag lämnade över en kasse med kläder från Grandpa på Kungsholmen som blev över från förra kollektionen och fick gräva i den och påsen som Ida hade hämtat från Grandpa i dörren bredvid. Jag roffade åt mig de två finaste linnena i kassarna och blev en glad assistent. Okej det finaste linnet var faktiskt ett puderrosa sidenlinne med spets och vitt tryck men det behöll Ida själv, ytterst förståeligt då det var galet fint.

Det ena linnet jag fick med mig hem är ljusblått, lös passning, lite kort, i 100% silke med ett vitt tryck av en léende Cia Jansson på framsidan och helt perfekt. Det andra linnet är det du ser där nere. Gamle Kalle bjussar minsann inte på några léenden.

photo
Stone faces.

Säg ditt
Postat av: Maja

Wow, kan förstå att du blev glad haha! Åh, jag älskar trycket med Cia, det är så läckert! :D

2011-01-18 @ 15:42:37
URL: http://cherryace.blogg.se/
Postat av: MAria

åh min fina mikaela - du skriver så fint och det gör mig så glad! och jag har inte ens fortfarande kollat den där bilden till headern som du gjorde. ska ske ikväll :) och superfin i tröjan! vad gör du nu? I stockholmo, något kul som händer! Saknar dig - hinner man se dig innan du åker till vackra Paaaaris?

2011-01-21 @ 21:05:25
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0