Entertain me

Jag har ingenting att göra. Det är fredagkväll och jag har ingenting att göra. Du tänker säkert "men hallå, är hon dum i huvudet eller? Hon bor ju i PARIS! Hur kan man inte ha något att göra där?". Men då säger jag som skägget i Into the wild "happiness only real when shared". Jag har inte några kompisar här än så det är inte jättekul att göra en massa saker ute på stan en fredagkväll. Jag ser fram emot att börja skolan.



Jag kan kanske ringa någon. Lillasyster till exempel. Det bästigaste med lägenheten är nästan att jag kan ringa gratis till alla fasta nät i Europa.



Såhär ser det ut ovanför min spis. Fransk picknick.

Säg ditt
Postat av: caro

Då får du plugga duktigt så länge i stället!!

jag har äntligen sett Evita nu med andrea, den var faktiskt bra! nästan inte en enda replik i hela filmen, bara sånger.

2011-02-05 @ 02:00:55
Postat av: Helena

Lägg av! Kan du ringa gratis? Ring hem till mig när du har tid i så fall! Saknar att höra din röst lilla micks!

2011-02-07 @ 12:58:32
Postat av: Lina

Hej!



Vi borde ses haha. Till en början, jag kom till din blogg från blogg.se startsida.. Jag bor också i Paris, eller aa, utanför. Jobbar som barnflicka så som så många andra gör men jag har förstått att du studerar. Det kanske inte är aktuellt men du skrev att du inte hade fått så mycket vänner ännu. Jag tar gärna en fika eller besöker något käckt med dig om du har lust. Hör av dig! :)

2011-03-10 @ 21:10:54
URL: http://linadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0