Déjeuner

Jag är hemskt ledsen för sega inlägg. Det tar tydligen mycket tid och energi att jobba heltid har jag upptäckt för första gången i mitt liv.

 

Det är i alla fall fortfarande roligt på jobbet. Här om dagen frågade en av managerna om vi nere i lagret ville ha något från the outside world, jag sa ice cream och gissa om han kommer tillbaka en kvart senare med glasspinnar till alla. Lyckan var gjord och jag råkade förlänga min petite paus med några minuter.

Alla gör olika saker för att chilla i lunchrummet. Jag brukar dricka sugrörsdricka, vissa äter godis med en massa socker som trillar ur påsen och andra snortar. Eller?


Säg ditt
Postat av: Maria

gillar hur ordet snortar kommer fram bara lite sådär plötsligt...haha :)

telefondejt snart? :D Kram!!!

2011-08-18 @ 14:23:21
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0