Holiday

Nu får jag häjda mig med alla inlägg jag lägger ut, du hinner ju inte se allt. Typ. De senaste dagarna har varit de första lovdagarna för mig eftersom Frankrike gillar att ha lov på våren. Jag börjar inte förrän om två och en halv vecka, det du! Innan dess ska jag chilla i parker, äta jordgubbar vid Seine, gå på muséer, få besök av lillasyster kanin och hälsa på i Lund. Hittills har jag redan hunnit med hälften av det där och har mest varit inte hemma och när jag har varit hemma har jag gjort läxa eller kollat på Seinfeld.

Här är i alla fall lite fler bakom scenen-bilder från Ida Pyk-plåtningen.














Bon journée!

Säg ditt
Postat av: Anonym

Så fint det ser ut!

2011-04-10 @ 13:47:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: K

Åh nu blev vi glada, men tyvärr kommer vi inte förän onsdag e.m, men stannar en vecka. Hur länge stannar din syster? Vi vill gärna ses! :) KRAM

2011-04-10 @ 17:51:06
URL: http://klaralinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0