The giant

Grattis på namnsdagen Mikaela!

Tack, jag har njutit av min dag. Först gick jag upp tjugo i sju efter fem timmars sömn föra att knega på H&M, efter jobbet ville jag shoppa men stoppade mig själv vid deodorant på grund av ekonomiska orsaker. När jag står i kön till kassan ringer min andra arbetsgivare och berättar att jag måste hämta en magsjuk kille på dagis och släpa med hans bror i kylan för att inte smitta ner resten av de, enligt mig, redan, om inte sjukt så sjukligt snoriga och slämmiga dagisglinen. Sånu sitter jag och känner mig bacillig och klibbig. Ska duscha snart.

Får lite ögongodis genom Marc Jacobs kollektioner och blir ännu mer sugen på att klä på mig lite i höst. Mer kläder gör ju bara vardagen lite roligare.


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0