Worth fighting for

Snart ska jag smaska kanelbulle och sörpla apelsinjuice. Nu tänker du kanske "jaha, hon har lagt sina pengar på något gottigt" och då kan jag berätta att det har jag inte alls gjort. När jag kom ner i personalrummet på H&M idag stod det påsar fulla med bullar och juicer så jag tjuvade åt mig en, smög till skåpet och gömde den. Som Churchill sa "champagne ska vara kall, torr och gratis" och ikväll är min goodiebag inte mycket sämre (förutom att bullen är ljummen och saftig).

Nu tar jag av mig jeansen och sätter på en film. Välkommen fredag.

Bild från Flickr.


Säg ditt
Postat av: Anonym

vacker bild

2010-10-30 @ 08:26:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jennifer

haha ja! Kul att du gillar det :D



lät ju hur mysigt som helst med kanelbulle, mm! Hoppas du fick en toppen fredag :)

2010-10-30 @ 11:53:13
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0