What do we get

Inspirationen är på noll. Jag har precis nattat två små barn, spillt ut välling på en fårpläd, diskat och sitter nu framför teven och fnissar till South Park. Känner mig djup, akademisk och ytterst intelektuell.

Idag körde jag runt i Bagis igen bland alla pastellvillor och knasiga korsningar. Stressen kring det där fina lilla kortet som jag hoppas på att få innan året är slut ökar.


Min vägg mitt emot min säng trivs med tidningsblad.


Säg ditt
Postat av: caro

you better hurry up(!), tomorrow's christmas day...

2010-10-27 @ 22:37:17
Postat av: mikaela

barso! om du syftar på kortet jag väntar på så syftar jag på körkort, en det kanske du förstod, hu?

2010-10-28 @ 00:22:53
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0