Little lion man

Fredagsmys kan jag nog säga utan att ljuga, och med stolthet i rösten. Fredagen har varit väldigt mysig. Jag började med övningskörning runt Bagarmossen, förmodligen det mysigaste villaområdet jag har sett, någonsin. Lite Lotta på Bråkmakaregatan-känsla. Men jag fick se upp för lille Kalle, 5 år och utan trafikvett, istället.

Vid skymning gick jag och handlade, vilket var mysigt med väldigt mycket fredagskänlsa. Jag var nog den enda på hela Maxi som inte köpte läsk/godis/chips/tacos eller gick runt och muttrade om vilken sallad som passade bäst till lammbiffar, ruccola eller palermo, ruccola eller palermo? Själv köpte jag mjölk, mannagryn och handtvål, man ska ju inte tro att man är något, lagom är alltid bäst, inga konstigheter.

Nu har jag i och för sig förmodligen gjort som välidigt många av Maxibesökarna också gjorde efter sin tacos, tittat på Idol. Popkornen har frossats och soffan har blivit riktigt mysigt rumpvarm. Nu chattar jag med min fine far på msn. Han är i USA och blir förvandlad till cybernörd. Har redan skaffat fejsbook.


Den stora tjejen är rik och bär Alexander McQueen, ringarna Topshop, klänningen H&M, väskan Warehouse och till halsbandet kommer jag inte ihåg vad designern heter.


Säg ditt
Postat av: kajsa

Kära tomten, jag vill ha allt. Bor på Lidingö.

2010-10-21 @ 15:05:22
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma
Postat av: caro

jag är stolt över att vara sosse i Bagarmosseeeen! laalalalaaa

2010-10-24 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0