You're mine forever!

Jag har en gäst i mitt hus! Mitt bacon, klibb, sparv, man girl, mr biggles, lillasyster. Vi har haft en galet fin dag med jordgubbar och sommarsol, det var lika varmt inne som ute. Vi tog djurgårdsfärgan till ön och satte oss i gräset vid Rosendals trädgård. Där levde vi med daggkåpor och internskämt, narre helt enkelt.

När systra mi kom i torsdags var det 2årskalas med släkt och originaltårta, snudden på barnkalas. Vi missade dock fiskedammen. Det gjorde i och för sig inte så värst mycket eftersom jag hade överraskningar till Carro inne i ministugan. Hon fick en tekoppsring från Tjallamalla, en sushirullmatta, fortune cookie och en rosa partyhatt.

Hur kan den där vara 17 år? Tror inte på det. Hon sitter dessutom och gäspar och nynnar bredvid mig just nu, ser ut som en liten bumbibjörn.

 

Just det, innan vårt gräschill var vi nere i Beyond Retro och köpte mitt hittills, förmodligen, bästa seconhand-fynd (i samma nivå med min pärlklänning från 50-60-talet) någonsin. Det kostade egentligen för mycket men det fanns inga undanflykter. Den är som en sjöjungfru fast i tröjform och mycket finare. Älskar den. Carolina tvingade mig.

 

Nu ska vi sova, god natt!


Säg ditt
Postat av: Latte Liten

ser kul ut! bild på fyndtröjjan?

2010-05-17 @ 05:42:23
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: kajsa

amenvisatröjandåra!

2010-05-17 @ 23:20:02
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0