Lost in the post

Sitter och lyssnar på The Wombats och är trött som en äppelskrutt. Igår var jag på karneval, nu är jag i Stockholm. Karnevalen var riktigt rolig, såklart, och jag lekte med mina vänner, dansade till Salem, klappade in spex, svettades vid tåg och åt pommes. Du hör ju själv, inget karnefel där inte. Kommer avslöja mer senare när jag har sovit en gnutta. Nu alltså, mot sängen!

Papperskorgen har (resterna av) allt för en lyckad karneval.


Säg ditt
Postat av: Linn

Man längtar lite till lund när man hör dig berätta! Tur att det inte blev några karnevel fel :P väntar spänt på att få höra mer...

PUSS

2010-05-24 @ 09:09:17
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com
Postat av: kajsa

Ey oj lilla unge, vore roligt med den där grejen på café opera i Billy and Is regi så att säga. Frågan är om jag kan.. har så sjukligt mycket att göra den här veckan.. MEN. Appropå det. Gå in på Facebook och kolla dina invites. Kalas på söndag eftersom jagfyller 22. Press the attendbutton or die.



:)

2010-05-24 @ 10:43:41
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma
Postat av: Caro

Hahaha ja sån vacker bild!:D

2010-05-24 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0