Sleepyhead

Mums säger jag bara! Har precis kommit hem från middag på Enskedes matbod (tror jag det hette) efter en trerättersmiddag med papi, Anakin, Matilda och Frans. Allt var på topp, både maten och sällskapet, så kvällen måste beskrivas med många superlativ. Nu är jag dock så trött att jag tror att jag svimmar (massor av barr har jag fått i min sko men i korgen finns bara en..?) så det blir bums pankaka till sängen och sedan blir det jobb till 13 imorgon med en massa kompislek efter det, först Maria och sedan kommer Linn och hälsar på, det ska bli väldigt, riktigt kul!

CIMG3605 by you.


Jobbade på H&M i Sickla idag, ligger två hållplatser bort typ, men jag satte mig på fel buss och kom till Slussen, blev 20 min försen. Grattis Mikaela. Så då var jag tvungen att köpa lite tröstpresenter efter 7-timmarspass. Blev två nagellack, en borste, en eyeeliner och ett rött läppstift. Pratade jag om hemmafrukänsla innan? Nej då. Sedan fick jag även ett helt underbart fat av P&A (mest A) som inflyttningspresent, isamma serie som mina burkar i köksfönstret. Vill inte ställa undan fatet, det är så fint. Kanske kan luta det mot något som väggprydnad?

Dreggla på du bara:

CIMG3601 by you.


Säg ditt
Postat av: emma

vad gott med trerättersmiddag:)

2010-03-07 @ 15:47:53
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: emma

sv: tack så mycket! jag hoppas att min blogg kan inspirera, ibland blir man lite hemma blind så kul att höra att man skriver intressant:)



Ja de ska bli kul att se oscar speicellt röda mattan :)

2010-03-07 @ 16:05:38
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: caro

...CHAMPINJON!!

Åååååååååah herregud vilket underbart fat!

2010-03-08 @ 12:47:35
Postat av: Pappa

Kan du utveckla det där "mest A"!!!!!!!!!!!!

2010-03-08 @ 19:41:27
Postat av: anakin

Bry dig inte om honom! Jag skulle aldrig visat honom inlägget! Jag förstår precis! puss!

2010-03-08 @ 19:43:49
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh wow vilket underbart fat!

2010-03-10 @ 14:56:52
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0