Sketch pad

- Game over
- Game is not over until I say it is
- Then have fun playing with yourself!   Blair & Chuck

Gårdagen spenderades söder om Folkungagatan (eller SoFo som jag väl borde säga nu när jag är stockholmare) för att lämna Pykkläder till Anna som ska göra en inventering och se hur mycket som har sålts och vad som är kvar. Vi tog var sin kopp chai på ett supermysigt café som jag inte vet namnet på men det ligger på Nytorget och man får ta med sig byrackan in. De har även uteservering mitt i vintern, med värmelampor och filtar. Vi hade superdupertrevligt och snackade om bl.a. utbildning och framtidsvissioner. Jag bad om att få läsa en uppsats som hon skrev på universitetet (kommer inte ihåg vad hennes kurs hette) som handlar om hur kulturen har påverkat modet och vice versa. Nu väntar jag alltså nyfiket på mejl med uppsatsinnehåll, det gör man inte varje dag, om man inte är lärare förstås.

Efter hundklappning och tasskakning gick Anna hem till sin obscent dyra lägenhet (ofrivilligt dyr ofc) och jag vandrade vidare till sthlm stadsmission och köpte en guldkedja och en prickig plus med marin/guld-knappar för 55:-. Därmed var dagen fulländad och jag åkte hem.

Bilder från tesörplandet:

CIMG3834 by you.

 

CIMG3842 by you.

 

CIMG3839 by you.

 

CIMG3838 by you.

 

CIMG3836 by you.

Annas bebis Winston

Säg ditt
Postat av: kajsa

Jag vill se bild på klänningen du fyndade på stadsmissionen!

2010-03-18 @ 12:59:46
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Karin

VIlka mysiga bilder och söt vovve.. Ja du borde verkligen utforska den, man kan gå dit och titta om inte annat:)

2010-03-18 @ 13:09:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Maria

åh, ser ut som ett supermysigt/chict café :D hoppas att det inte jag har smittat ner dig med min förkylning! speciellt inte nu när jag har stigit ut i världen som en frisk människa :) ska du jobba mycket i helgen förresten?? :D

2010-03-18 @ 17:08:18
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Bea

vilken fantastisk header du har!

2010-03-18 @ 19:09:29
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0