Reverse

I morse stod jag vid busshållplatsen, det snöade och isen frös under mina fötter. Jag hade bara två par strumpbyxor på benen då jag kände för kjol och detta faktum gjorde min morgon ännu isigare. Bussen kom till slut och mina ben tinade till en liten pöl framför det mjuka bussätet vilket jag hade intagit för resan. Blablablabla ... jag jobbade på H&M i Tyresö till 15.00, svishade snabbt in till Odenplan, köpte akvarellfärg och pensel, åt två dubbelmackor (men stillade inte hungern) och skissade med vattenfärg till 21.00. Sedan dess har jag röjt i huset, ätit flajd lajs (kinesiska, eller ska jag säga tiny pony?) och tittat på Scrubs och Amarican Idol.

Vill, innan jag somnar med tangenter i näsborrarna, visa dig detta:

QuentinVeronShow by you.

Inbjudan till Ida Pyks och Quentin Verons visning i Paris, synd att det inte är den franska huvudstaden jag lever i då. Superfin inbjudan dock! Annika, översätt till mig! Det lilla jag förstår är att man ska följa de målade nycklarna på marken under bron...

Säg ditt
Postat av: Annika

Åk till Paris vetja! Billiga flygresor finns och kanske kan du bo hos Nina Altmejd? Översättning kommer ikväll när tid och läsglasögon finns till hands. Rusar till lektion Tjing!

2010-03-03 @ 08:13:53
Postat av: Karin

hehe ja dessvärre "Jobbade" kroppen så mkt efter gårdagens hårda träning så hade extremt svårt att somna.. ja, ja

godmorgon:)

2010-03-03 @ 09:41:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mikaela

ååh ja borde jag inte flyga till paris! är ju ledig över påskveckan... får tänka på saken, eller så är det det jag inte borde göra utan bara åka dit... haha underbart att du hinner bloggsurfa innan lektionerna!

2010-03-03 @ 22:30:33
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä du ska inte alls till Paris. Hallå, vi ska ju sitta hemma i Lund och äta små chokladägg!

2010-03-06 @ 18:28:43
Postat av: Julle

Nä du ska inte alls till Paris. Hallå, vi ska ju sitta hemma i Lund och äta små chokladägg!

2010-03-06 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0