I remember when I lost my mind

Vård av sjukt barn, igen. Jag är uppriktigt förvånad över hur ofta småbarn är sjuka. Vill inte bli mer smittad än jag redan har lyckats bli, känner dock hur näsan rinner och kittlas och hur huvudet hänger nere i marken. Får inte bli sjuk igen, får bara inte.

Därför unnade jag mig vinäger och basilika från Maxi igår så att jag idag kunde göra en dunderpastasallad som kur och smaklöksretare.



Sa jag förresten att jag köpte en senapsgul trenchcoat på Oasis häromdagen? Den är iaf så oerhört fin att det gör lite ont i hjärtat varje dag jag vaknar och ser ut i ett vinterland. Vill använda den nu ju. Och så vill jag till Paris, mer än någonsin. Har gjort en hel spellsta på spotify som heter Paris som jag lyssnar på och blir ännu ledsnare när jag vet att jag inte ska dit i påsk. Till sommaren kanske. Nej inte kanske, måste!

Nu ska jag snörvla vidare framför Gossip Girl och sedan bums is säng, xoxo!

Säg ditt
Postat av: emma

svar; hehe ja, tack=)

2010-03-18 @ 10:38:16
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0