Etsy

Idag har jag suttit på Ariman med Helly, Julia och Agnes som  har kommit hem från Sydamerika precis. Mycket nöje. Sedan fortsatte min lundadag med Julle på Åhléns och Tiger (vilken är den enda affären jag saknar i Stockhom då det mesta kostar under 100-lappen) där jag tröstade mig med en lysande kaninkompis.

Ja tröstade mig var det ja. Jag har slarvat bort min plånbok. Hade lagt den bredvid mitt säte på tåget hit och när jag sedan kom hem upptäckte jag att den var borta. Förmodligen har jag glömt den på tåget men den är även förmodligen stulen då den inte fanns på hittegodsavdelningen eller hos polisen. Har nu spärrat alla kort och gjort en polisanmälan. Så fruktansvärt klumpigt gjort av mig. Jag är så sjukt ledsen på mig själv så att tårarna droppade tätt innan idag. Mitt Id-kort låg även i plånboken så någon utgång i veckan blir det inte. Snyft!

Har klappat lite kanin och tittat på fina illustrationer på etsy.com som tröst de senaste timmarna. Önskar att jag bodde i den här staden istället...

Houses - A  Set Of Four Prints

Säg ditt
Postat av: S as in Sofia

Åh nöbbelöv, jag åker 3:an med bussen varje dag som går mot nöbbelov, fast själv bor jag vid sofiaparken ungefär :)

Jag antar att jag som de flesta andra flyttar till Lund för att plugga, pluggar konst :)



Åh vad jobbigt att bli av med plånboken, men det löste sig hoppas jag?

2010-03-29 @ 21:34:54
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Maria

No! Störigt med plånboken :( sånt är inte kul!

2010-03-30 @ 09:23:54
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

oh yes det kommer det visst finnas tid till :) hehe. måste få besöka mitt älskade gerda för att fullända en lundavisit. men lovar att det inte ska gå ut över chokladätning och umgänge :) måste hålla mitt löfte att jag ska stalka helly :P

2010-03-30 @ 13:02:37
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0