Caterpillar

Jag kan inte sova riktigt nu, då jag gick upp alldeles för sent idag, tror det var närmre ett än tolv till och med. Sitter och lyssnar på The Asteroids Galaxy Tour och leker med datorn. Tror jag ska skissa lite som sömnpiller.

Gårdagens afton var i alla fall helt dundermysig. Det var jag och Maria och en massa sönderdregglad nypotatis med en massa sill och kondisbröd och gräddfil och gräslök och rädisor och grönsallad. Vi blev lagom (läs tjockt) mätta i magarna och vandrade runt min lilla sjö med lönnlövskransar och bussade (läs busade) sen ner till Tantolunden med ost och jordgubbar. Ja, du hör ju, ganska så härligt. Månen vilade över oss som en stor och gyllene ost efter att aprikosen till sol hade vandrat iväg på andra sidan jorden. Midsommarregnet kom lägligt i förmiddags när jag bestämde mig för att sova en timme till.

Det är sommar och jag tänker vara ute och cykla, bada och leka i stan så ring om du vill att jag ska dela med mig av det mer än här! Tills dess får du en puss på nosen och en klapp på gumpen.

CIMG4851 by you.


CIMG4857 by you.

Vi prydde håren med matchande blommor, hon lila.

CIMG4858 by you.

Jag blåa.

CIMG4871 by you.
Jag pysslar till en midsommarkrans.

CIMG4872 by you.
Som såg ut så här innan den blåste iväg.

CIMG4878 by you.
Då offrade vi var sin till den badinbjudande sjön. Ack, om vi ändå hade haft badkläderna under sommarsviderna.

CIMG4884 by you.
Gubbarna, osten och cidern som hoppade upp och satte sig som pricken över i:et i midsommar.

CIMG4887 by you.
Den andra osten.

Säg ditt
Postat av: Maria

Fiina bilder :) fin dag :)

2010-06-28 @ 20:19:17
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

föresten - jobbar du mkt i veckan?

2010-06-28 @ 20:19:38
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh supermys och vackra blommor i håret :) puss på dig!

2010-06-29 @ 12:57:41
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com
Postat av: Caro

häärligt det låter:)

2010-07-09 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0