Potato mash

Chattade med en minst sagt busig styvmor. Anakin får allt hålla sig borta från fejsbook om hon inte vill få mördande och oförstående blickar från papi, sicken busunge! Jag uppskattade det dock.

Idag har varit lite trög. Legat på soffan och pratat i fånen, pysslat med kollage som ska upp på väggen, lyssnat på P3, haft ont i huvudet, halsen och plånboken. Lögn. Vet inte alls hur plånboken mår, måste kolla up det. Fick mejl om att jag fick lön igår så det hade varit bra att veta hur mycket jag har sammanlagt nu. Så att jag vet vilket av det jag råkade shoppa idag jag kan behålla. Ojsan ja, råkade jag shoppa idag? Jo, det råkade ju bli så. En svart kappa/jacka i det skönaste ullmaterialet någonsin, gick runt och klappade på mig själv, ett par killer heels som når till ankeln med snörnong, i svart mocka med utskurna rutor över hela foten och en röd stickad kofta. Allt från Zara för ca 850:-. Jag skyller på mitt dåliga mående, var tvungen att muntras upp när jag väl tog mig ur stugan. Ska nog lämna tillbaka jackan. Den var fin men jag har redan tre vinterjackor. Ska nog lämna tillbaka skorna också. De var riktigt snygga men jag kan inte gå utan att känna mig som Bambi på is med dem på. Då återstår koftan, den ska jag nog behålla, kostade bara 199:- och jag behöver faktiskt koftor. Inte längre då iofs.

Unnade mig sushi framför TV:n för några daga sedan. Okej jag unnade mig inte TV, än så länge min enda vän och jag har redan tröttnat på den, men sushin. Det var gotte.



Imorgon är jag sugen på att åka in till stan och gå i inredningssecondhandaffärer, långt ord. Vill fynda någon rolig möbel, typ hylla eller stol. Något jag kan lägga saker på, förvaringsyta saknas. Hand i hand med helkroppsspegel, har bara en ansiktsspegel i badrummet. 

Utan speglar och internet i två veckor försmäktar jag på denna ort.

Säg ditt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej tyvärr så har jag nog inte sett en enda audreyfilm..men breakfast at tiffanys är väl en sån film man faktiskt borde se.

2010-01-21 @ 22:01:48
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja jag får tänka att jag varit skitduktig och hållt mig borta från kolhydrater och godis sen i hmm söndags kväll..haha

2010-01-21 @ 22:14:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: FEBB

gud va gott :D

2010-01-21 @ 22:37:13
URL: http://febbs.se
Postat av: Maria

Hallå uppe i stugan (hoho gillar att jag kan använda det ordvalet då det stämmer)! Snart är inte tv:n din bästa vän - har fått positiva svar här nere i lilla Lund. Wii:) Just saying :) Hoppas förkylningen är borta och att allt är tipptopp! KRAMAR från lund!

2010-01-27 @ 10:02:42
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens snyggaste pinnar där japp!:D tihihi

Det finns skitsnygga helkroppsspeglar på IKEA(!?) ser helt gamla och antika ut på riktigt, robert och elin har köpt en sån. Blev helt förvånad när jag såg det

2010-01-27 @ 22:44:17
Postat av: coro

oj det var jag nyss då ja...

2010-01-27 @ 22:45:19
Postat av: mikaela

haha fattade det :) oh jasså? ska jag kolla in!

2010-01-27 @ 22:54:14
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0