Baby born

Jag är här, och jag lever! Mitt internet mår dock inte så toppen. Just nu sitter jag på Forum Nackas bibliotek för att kolla mejl, fejsbook och annat nyttigt, YAY! Har tjugo minuter kvar av min internettid så jag får utnyttja den väl. Måste kolla upp hur det kommer bli med H&Mjobbet här i storstan, om jag kan fortsätta som poolare. Hoppas på det bästa och håller tummarna.

Jag har varit här på Forum tre dagar i rad nu, av tre möjliga. Först köpte jag och far min mat och nyttigheter till mitt lilla hushåll, detta var i lördags. Igår köpte jag ett halsband på rea (föreställande ett "wish bone" ungefär som dogeareds fast billigare), tejp till foton att sätta upp på väggarna och lite värmeljus för hemmamys. Jag måste ju kalla det hemmamys och inte alone time eller liknande, då blir jag kanske ledsen i längden. Idag har jag köpt ett gigantiskt vitt pappaer på Panduro som jag hade tänkt fylla med tidningsurklipp från föråldrade ELLEtidningar. Just det jag köpte en brittisk ELLE igår också, bästa "läsningen" på länge. Ikväll ska jag äta med min nya familj och leka med mina nya barn, det blir roligt.

Det kommer bilder här snart, när jag kan använda min egna dator och inte antasta bibliotekets. Inte bara några bilder heller, har ju varit på maskerad och haft hejdåkalas och så bilder från stugan, mitt nya hem, också såklart!

Saknar dig säkert!

Dogeared Make A Wish Dipped Gold Wishbone Bracelet
Dogeareds armband med wish bone.


Säg ditt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härligt med pysselplaner och ny tidning =)

2010-01-11 @ 18:15:51
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0