Wish for lace

Ny inköp och gammal sjukdom. Bihålorna har tydligen inte gett sig, efter tio dagar av pillerknapring får jag ännu en gång ont bakom kinderna, jippie! Tänker avboka mitt H&Mpass imorgon och gå till närakuten istället. Jag som vill ju ha cash! Är iaf glad att jag shoppade när jag kunde, finfina saker dessutom och lite djuriskt från H&Mhome till och med.

brapearl by you.

Mina nya saker och några gamla

CIMG3333 by you.

Leopardmönstrad handduk från H&Mhome, köpte en badrumsmatta också, rauwr!


torntrosa by you.

Berlockhalsband från Meloa

CIMG3317 by you.

Wishbonehalsband

CIMG3309 by you.

Byxdress, blus och mockaskärp. Ska jag behålla skärpet? Det är fint men det kanske finns lika fina billigare, kostade iofs bara 150:-...

Säg ditt
Postat av: Sandra

Massa fina grejer.

2010-02-13 @ 10:31:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

hua sånt kan ta tid.. krya på dig massa!!

2010-02-14 @ 22:14:13
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0