You're out

Idag mår jag nästan primaballerina, allt är ju relativt men bihålorna bekämpas stadigt. Har fått veta att jag ska hjälpa Ida Pyk igen, mellan den 18 -21 februari inför Roockies sammarbete med Moderådet bl.a.. Det gäller pressvisning för hennes nya kollektion, showroom i några dagar, VIP-mingel och deltagande i Afterparty– Fashion Thursdays på Café Opera. Yay! Jag har pendlat lite i humör på grund av det här då jag mejlade Ida i förra veckan och inte fick något svar så jag tänkte att det var som Heidi Klum säger "In fashion, one day you're in, and the next day you're out", mem sen mejlade jag henne på en annan adress och nu är allt fixat. Hon hade tydligen lagt ner sin gamla mejladress. Så nu känner jag mig redo att möta världen igen, frisk (nästan) och full av modiga upptåg!

Dessutom fick jag nyss reda på att mitt grannskap är minst sagt duktiga. När jag ska hämta kidsen på dagis går jag alltid förbi en gigantisk stenvilla med mur och fet tomt, där bor Café Operas ägare. Jag går vidare och på min vänstra sida ser jag en till stenvilla, där bor Acnes grundare Jonny Johansson som är gift med Café Operas någonting, tror det var restaurangchef eller liknande. Jonnys son är lika gammal som den äldsta killen jag passar, samma dagis. Gissa om jag ska lämna och hämta samtidigt som Acne! Kanske blir ett och annat barnkalas också, hoppas kan man ju. Ska se till att ungarna blir bästisar...

"Råkade" gå in på Café Operas hemsida och fick då syn på det här:

"Cafe Opera & Operakällaren presenterar nu i samarbete med Home Safely Stockholm möjligheten för dig att njuta av en trevlig middag för att därefter bli hemkörd i din egen bil. Boka din chaufför under kvällen och åk sedan hem säkert på önskad tid."  Källa http://www.cafeopera.se/page.asp?pageID=1705 

Maria, vad säger du, något att utnyttja när du kommer upp?

Måste bara visa denna också, kissar på mig av skratt.

Säg ditt
Postat av: Maria

jag ska hänga utanför din villa:) hehe. Bjuder du på middagen:P vems ekonomi ska vi crascha för att ha råd hihi :) Nej, men min dåliga humor åt sidan - ÄR SÅ SJUKT PEPP! Har fjärilar i magen när jag tänker på Stockholmooo:) Om två veckor då smäller det!!

2010-02-08 @ 20:56:12
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Julle/Bentis

Du anar inte hur många gånger jag kollat på den där apelsinen sen du visade den för mig, börjar skratta så fort jag ser hans vackra lilla face!

2010-02-09 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0