My straw

Sitter och är helt tom i bollen. Vill inte säga att bihåleinflammationen är tillbaka men kan inte säga att den inte är det, ack denna ovisshet! Idag har jag tagit en andrahandsshoppingrunda med Maria på söder. FYndade inga speglar för 1600:- eller stolar för 2100:- så när Maria åkt till jobbfix köpte jag en tröja på Monki för presentkort. I helgen ska jag ta med en liten tjej på utflykt till de allra delikataste secondhandbutikerna i stan, då tänker jag fota allt jag missade idag, fick inte med mig kameran. Det finns så mycket fint att titta på överallt. Antingen ute bland människormyller och 1800talshus eller inne i små vintageskattkammare.

I söndags lekte jag med Helly på Gallerian. Vi provade fina och mindre fina plagg på Oasis. Jag kände en enorm partypepp och började ta lite discosteg (lite är kanske att underdriva) i provrumskorridoren, vi var ju ensama. När Helly sedan ska betala för sin klänning i kassan ser vi en övervakningsteve bakom expediten som visar, ja just det, provrumskorridoren. Då dansade vi snabbt vidare till Topshop.

CIMG3438 by you.

Här blev det direktsänd discodans.


När mörkret föll med temperaturen åkte vi till Marias lägenhet och myste med mat, prat och Sex And The City. Obeskrivlig fysisk kyla samt obeskrivlig mental värme.

CIMG3447 by you.

Bara för att det blev en riktigt geggig närbild på maten, som var väldigt god!


CIMG3417 by you.

Lämnade tillbaka galgar på Tjallamalla som bellaobastian hade lånat till Rookiesveckan för jag är en snäll tjej.


Säg ditt
Postat av: Lillasyzter

vilken härlig blogg du har! gillar den verkligen :) vad tycker du om min?

2010-02-24 @ 22:13:32
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det lät riktigt bra!

Och den geggiga maten ser god ut:D

hoppas du får en riktigt fin torsdag!! kram

2010-02-25 @ 09:08:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Alina

va gärna med i min tävling där du kan vinna en personlig almanacka:) kramar

2010-02-25 @ 12:21:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0