Hard to work hard

Klockan 07.56 vaknar jag och ringer till vårdcentralen, jag får en tid kvart över nio så jag gör mitt bästa för att vakna till liv och beger mig sedan iväg för att få reda på att jag har bihålsinflamation. Nu ska jag knapra 6 tabletter om dagen och så får jag hoppas att jag blir frisk så snabbt som möjligt. Det är modevecka här nu och Berns modevecka slutar idag, väldigt störigt att jag inte ens har kunnat åka in till stan för att insupa atmosfären. Egentligen skulle jag både lämna och hämta kidsen på dagis idag men det blir ingenting med det. Skönt då jag inte hade orkat, störigt då jag vill jobba och göra mitt bästa. No can do i detta tillstånd.

En roligare nyhet är att jag ska börja på kursen som heter "Modeteckning" den 16 februari, jippie! Ska bli väldigt roligt och jag måste köpa blyertspennor, A3-ritblock och suddis. Ser fram emot 40 timmar av moderitandes, sitter och ler för mig själv när jag tänker på det! Nästa vecka hoppas jag på besök från en särskild Bentebent, om det finns biljetter på tradera för 5:- det vill säga. Hoppas! Jag lovar att vara frisk, och partysugen! Det sista löftet blir ingen svår match.


Forum Nacka, the place to be...


Vadå fjällen, vi har ju Stockholm!


På väg mot nya äventyr!


Säg ditt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack, kul att du gillade fotot!

2010-02-03 @ 18:54:56
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Maria

båhålsinflamation är inte coolt! Tycker synd om dig. Men vet du vad jag har gjort idag? Skrivit på kontraktet för lägenheten :) YEy!

2010-02-04 @ 16:48:48
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0