Soul matches

Julklappsjakt är en sak som får mig att känna mig riktigt julig. I år klarade jag av mina två roligaste julisar i november, långt innan snön föll (på riktigt) och då det bara var London som julskylltade. Nu har jag julshoppat lite till men har fortfarande de svåraste kvar, vad tusan ger man till päronen? Ska man köra på "ingen önskelista-inga klappar" och säga att pengarna gick till välgörenhet? Nja...

I tisdags var det iaf en fotograferningsdag för Ida Pyk och company. På Preston salong vid Karlaplan satt hon och belv stylad från topp till i alla fall axlar med klämmor och eyeliner medan jag fotade och strök hennes senaste kollektion.








Lite var stans hängde grymt snygga foton tagna av Jenny Lexander, som även fotade Ida.


Sedan åkte vi till Mariatorget och en lagom fin lägenhet. Ida hade bakat lussekatter som hon bjussade på för att hålla stämningen på topp. Visst blev hon lite lik Malin från Saltkråkan?


Mitt vardagsrum, sa jag och drömde vidare.




Klädpåsen med plaggen som blev fotade satt och chillade i soffan tillsammans med Idas väldigt snygga Chloé ryggsäck.

Säg ditt
Postat av: Malin

ah vilken fin lagenhet!



Sv: hon blev kand genom bandet Girls Aloud, som fortfarande ar tillsammans och aktiva, aven om de allihop haller pa med soloprojekt just nu. Hon ar vad britterna brukar kalla sin national treasure. Man ar otroligt stolt over henne. Hon ar en sa otroligt odmjuk och riktig person, och vaxte upp under ganska hemska forhallanden men har vant sitt liv totalt. Hon ar helt otroligt alskad helt enkelt. Hon var gift med en av deras mest kanda fotbollsspelare, Ashley Cole, ocksa, men han har haft en rad affarer sa de separerade tidigare i ar. Hon har slappt tva soloalbum (som blev listettor bada tva) och ar domare pa x Factor tillsammans med Simon Cowell. Hon pysslar med allt mojligt helt enkelt men ar kand for att hon ar en otroligt generos och odmjuk artist.

2010-12-18 @ 16:30:50
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: kajsa

varför fick inte jag vara med? BITCHES!



Men du, skulle du inte flytta ditt pick och pack till Paris efter jul och nyår?

2011-01-05 @ 20:51:48
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0