What would men do

Förra veckan råkade jag sappa förbi Svt:s modeprogram Fashion när jag satt och hade ledig tid i skärgården. Hade ingen aning om att det programet gick igen, vilken liten lycka. Just det avsnittet jag såg färdigt på handlade om herrmode och jag blev helt pirrig i magen av ett klipp från Kenzos visning där modellerna gick runt en liten rondell tillsammans med gamla bilar och en gammal buss som de tillslut hoppade på och susade runt i. Killarna hade så mycket fint på sig och hade så söta Banarne-frisyrer att jag var tvungen att gå in och kolla på hemsidan. Här är några av mina favoriter i alla fall.


Kenzo a/w 10 mens collection.

Säg ditt
Postat av: Maria

Snygga kläder. Snygga skor :D haha! söta muggar är bäst. åh - saknar er i Lund! ger er alla en jättekram, du får förmedla den :D

2010-08-05 @ 22:22:47
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0