Got my suit damp

Igår försvann hela dagen i ett grått, blött (no shit Sherlock) regn. En fin dagenefter-dag. Jag tittade på tv med systern, ritade, åt kaka och tog en eftermatenpromenad med P&A. Har jag glömt att säga att jag är i Lund? Det är jag iaf. Lite i Malmö också. Hade en hel kvalitetsdag med min bäste bror i onsdags, med hamburgermat och uttittning av riktigt snygga mansskor. Robert har alltid klagat på att tjejer har ett mycket bredare utbud när det kommer till kläder och mode, vilket jag håller med om, men på senaste tiden har jag blivit så avundsjuk på herrskor. Jag är på jakt efter snygga sommar, höst och vinterskor men det är ju svårare att hitta än äkta Louis Vuitton på Erikshjälpen (inte för att jag har letat efter det sistnämda, men tänk dig senariot). Så hojta till om du ser några snygga pjucks, jag är idel öga.

 

Nu cyklar jag till Lund City och umgås med ännu en fin och saknad lundavän. Tror jag ska köpa några engångskameror när jag ändå är där, är väldigt roligt att ha.


Säg ditt
Postat av: carolina

hahaha got my suit damp - grease! jag o irma ju..

2010-08-22 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0