A starter

Idag åt jag en chokladcroissant till frukost. Den var god men jag är trött och har ont i huvudet trots ipren. Mina  bihålor bannar mig. De har varit elaka länge nog nu, är det inte sånt som kallas mobbning? Jag borde gå med i den där organisationen Friends, den som har reklam på TV med en mobbad ginger. Jag är en ginger, och bihålorna är mina bullies. Imorgon ska jag gå och röntga mig hade jag tänkt. Drop in röntgen, låter lagom seriöst. Det var kul att läsa min remiss, jag hade en "tacksam undersökning!". Det står även att jag "förnekar feber, och gult sekret från näsborrarna". Brottsligt? 

Nu ska jag nog gå och bada, och handla. Sen ska jag vila med kladdkakan som jag bakade av de två äggen som höll på att springa ut. Imorgon ska jag träffa Ida Pyk igen (vi träffades i torsdags och på tåget upp till sthlm förra veckan, sammanträffande) och lämna av tishor med tags och planera med Pyk-gänget runt modeveckan. Jag och min vän Kajsa ska göra skyltningen på Tjallamalla på Bondegatan på måndag, hur kul är inte det.

 

Smeten är nästan godare än kakan.

 


Smaklig va? Lite urban feeling på den tycker jag, lite ruff med kladd på sidorna, och att någon redan har ätit av den.


Men nu, bad.

Säg ditt
Postat av: linn

Åh Mickan, krya på dig så mkt. Förresten kan du inte fråga efter en röntgen bild? pusspuss

2010-08-15 @ 21:12:06
URL: http://brightonliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0